Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мило готельне "Travelcare" у флоу-пак 12 г

Артикул B0812TR3
В наявності
6.50 грн/шт.
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко
Замовлення від 10 шт.
Опис

М'яке мило "Travelcare" для догляду за тілом для щоденного використання.

Розмір: 4,4*8,4 см

Склад: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua (Water), Parfum (Fragrance), Glycerin, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate.

Характеристики
Власне виробництво Ні
Вид упаковки Флоу-пак
Власний імпорт Так
Країна виробництва Італія
Одиниця виміру штук
Колекція Travelcare
Група товару Мило тверде

1. Доставка “Нова Пошта”:

- у поштомат - від 70 грн;

- у відділення - від 70 грн;

- адресна доставка кур’єром по Україні - від 100 грн.

2. Адресна доставка кур’єром компанії:

- по Києву та області - безкоштовно при замовленні від 2 000 грн.

1. Оплата за реквізитами (для фізичних осіб)

ФОП Грицаєнко Оксана Ігорівна

UA783052990000026000046232783 АО КБ "ПРИВАТБАНК"

2. Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб):

 

- ФОП Грицаєнко Оксана Ігорівна (не платники ПДВ)

UA783052990000026000046232783 АТ "ПРИВАТБАНК"

 

- ТОВ Готель-Сервіс Україна" (платники ПДВ)

UA263808050000000026006356949  ПрАТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК"

3. Післяплата «Нова Пошта» 

4. Готівкою (при доставці кур’єром компанії)

Гарантія на придбаний товар складає 12 місяців (якщо інше не вказано на упаковці) від дати виготовлення, що вказана на упаковці.

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Процедура повернення товару неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту с. Григорівка, (Київська область, Обухівський р-н), відділення №1 ТОВ "Готель-Сервіс Україна" (ЄДРПОУ 38021027), (067) 445 77 74.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору