Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Обмін та повернення можливі протягом 14 днів з моменту отримання замовлення відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Товар повинен мати первісний вигляд, не бути у використанні та мати всі супровідні документи (чек, накладну).

Товари, які не підлягають поверненню та обміну

Відповідно до Постанови КМУ №172, не підлягають поверненню:

  • Косметика, парфумерія та засоби особистої гігієни

  • Текстильні вироби (натільна білизна, рушники тощо)

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за рахунок покупця.

Процедура повернення товару неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється:

- через Нову пошту: с. Григорівка, (Київська область, Обухівський р-н), відділення №1 ТОВ "Готель-Сервіс Україна" (ЄДРПОУ 38021027), (067) 445 77 74.

- за адресою: м. Київ, вул. Пчілки, 5 каб. 271/3. 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.