Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Обмін та повернення можливі протягом 14 днів з моменту отримання замовлення відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Товар повинен мати первісний вигляд, не бути у використанні та мати всі супровідні документи (чек, накладну).
Товари, які не підлягають поверненню та обміну
Відповідно до Постанови КМУ №172, не підлягають поверненню:
Косметика, парфумерія та засоби особистої гігієни
Текстильні вироби (натільна білизна, рушники тощо)
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за рахунок покупця.
Процедура повернення товару неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється:
- через Нову пошту: с. Григорівка, (Київська область, Обухівський р-н), відділення №1 ТОВ "Готель-Сервіс Україна" (ЄДРПОУ 38021027), (067) 445 77 74.
- за адресою: м. Київ, вул. Пчілки, 5 каб. 271/3.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.